سلام خدمت دوستان عزیزی که به وبلاگ و سایت دوستانه و عاشقانه اومد تشکر می کنیم از طرف مدیر وبلاگ و سایت دوستانه و عاشقانه

خدمات وبلاگ نویس جوان علی مومن تبار

 تماس با مدیر سایت علی مومن تبار

کد تماس با مدیر سایت علی مومن تبار

دوستانه و عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق تو...........

انتهای همه جاده ها

به چشمان من می رسد


که مسافت انتظار را بی پروا پیموده ام

زمین ، چقدر زیباست

وقتی که تو بر آن قدم می گذاری

و
آسمان آبی ترین نقطه دنیاست

وقتی تو به آن نگاه می کنی

ای مسافر شب های تنهایی

اگر دلت هوای خانه ابری یک دوست را کرد

نشانی ام را از ستاره ها بپرس

که همه شب را تا سحر بیدارم
دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت13:28---22 فروردين 1391
مدتیه تنها شدم حوصله داشتین یه اس بدین 09175607584

gh
ساعت13:28---22 فروردين 1391
r

فاطمه
ساعت21:17---7 آذر 1390
سلام داداش خوبین - خواستم بگم تغییر وبلاگ دادم - خوشحال میشم بهم سر بزنید . اسم همون زندگی زیبا هستش ولی آدرس فرق میکنه.پاسخ:سلام ابجی فاطمه رفتم وب شما رو دیدم خیلی قشنگ هستش من آدرس شما رو تغیر دادم خیلی خوشحال شدم بازم به ما سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی مومن تبار در 1:57 | |



نظر تو رو درباره وبلاگ و سایت من بگین با تشکر مدیر سایت علی مومن تبار